Hola amigos


 
LÅNGHELG, here we go!! Ska över till East Bay om någon timme för att hänga med Felicia som jag inte sett på evigheter. Hon har haft sin mor här på besök de två senaste veckorna och då blir det inte så mycket kompishäng precis. Men nu är hon back on track ;) Ska i vilket fall sova hos henne så får se när jag tittar in nästa gång. 
 
Vädret idag har varit to die for! Shorts och utomhuslek är vad vi underhållt oss med. Och jag tog mig faktiskt upp imorse, trots att jag var i princip död, och drog iväg till gymmet. Duttig flicka! Nu ska jag ta och packa, och sedan drar jag mig. Ha en go helg allesammans, puss


Postat av: moster

Hola! Como esta? Have a great weekend - because you´re worth it! Big hugs from me!

2013-08-31 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: