23.06


 
 
Huvudvärken hängde med även idag, trots min lååånga sovmorgon. En halvdag som denna hinner man inte med mycket, speciellt inte när pojkarna sover två/tre timmar (för en gång skull, brukar vara en timme...). Men blev lite pyssel, samt en runda förbi biblioteket. När jag slutat drog jag och körde en timme kondition och styrka på gymmet, guud vad jag saknat att själv. Ingen som pressar en och ingen som bestämmer hur länge.
 
Nu sitter jag och kollar på priser och försöker räkna lite inför resemånaden. Eftersom planerna fortfarande är rätt oklara så är det inte lätt. Det enda jag kan konstatera så här långt är att det kommer bli dyyyyrt... haha. Men men, kommer vara värt varenda krona! 
 
Nu sängen, puss natti


Postat av: moster

Äsch, strunta i resan och kom hem direkt istället. Vi längtar ju efter dig här hemma. *blink*

Svar: Hihi, meeeen jag kommer ju hem efter det :D
Au Pair in California

2013-08-07 @ 09:45:04
Postat av: Anonym

Hej. Jag ska själv åka som au pair och har börjat med min ansökan nu. Så gissar att jag kommer komma iväg någon gång i höst/vinter, Och ser att du åkt i januari.
Så jag undrar om det är mindre som åker i typ januari som i juli/augusti? Eller om det är i princip lika många? :)
/ Emma

2013-08-07 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: