Välkommen kära fredag


Guuuud vad jag inte ville vakna imorse. Ush så dållig morgon alltså!! Och som topping på det så var bussen jättesen (till lekklassen som är varje fredag) också, kunde inte bli värre kändes det som. Humöret vände som tur vad på vägen hem och nu sitter jag och slöar framför massa serieavsnitt och käkar lite glass (gud vad svårt det ska vara att hålla sig ifån sötsaker...!). Märkte nyss att jag fått lite extra betalt för de extra timmarna jag jobbat denna vecka, så nu kan jag nog ha råd med vad kvällen kommer bjuda på. Det planeras party med goa vänner och jag är sjukt taggad! 
 
Klickade nyss hem ännu en tröja åt min kusin.. Beställde en för två veckor sedan, men den var alldeles för liten. Så då klickade jag hem en annan i en storlek större, och när jag fick hem den visade det sig att det var en annan modell = storleken alldeles för stor... GAAAAH! Haha men ja, nu borde det ordna sig hoppas jag. Tredje gången gillt, eller hur är det? ;)
 
Nu ska jag fortsätta med mitt, så ha en fortsatt bra fredag. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: