Utmattad


Har klarat mig igenom en "tillbaka till det vanliga"-dag. Känns bra att veta hur dagarna kommer se ut nu igen, dock är jag inte lika tacksam över de tidiga morgonarna.. Somnade inte innan två igår så kan lova att det var riktigt kämpigt att ta sig upp i morse.. Trötteheten har jagat mig hela dagen och jag var riktigt nära att ge upp på dagens spinningpass. Tur att jag har en vilja och ett mål att kämpa för, annars vettetusan haha. 
 
Efter kvällens käk slog jag och min värdmamma oss ner framför teven för att skratta lite till The Proposal, en film jag aldrig tröttnar på. Så sjukt rolig! + att jag älskar Sandra Bullock. Nu har dagen runnit mot sitt slut och det är dags för mig att hoppa i säng. Puss godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: