Tjugofjärde april


Idag bjuder inte San Francisco på bra väder.. Dimman ligger tät och det blåser riktigt kallt.. Kan ju bara säga att det kändes ovanligt att ta på dig långbyxor och jacka imorse (; Har idag fixat mitt social security number, finally! Man brukar vara snabb med att fixa det för det krävs när man ska ta körkort, men eftersom jag inte behöver köra här, och därmed alltså inte behöver ta körkort, så har det bara inte blivit av. Efter det tog jag med boysen till Dolores Park för lite lek i lekparken som finns där. Nu, såhär halv fem, har pojkarna vaknat från sin nap och vi ska väl ta och hitta på något. Fryser bara jag tittar ut så det får bli inomhusaktiviteter denna kvarstående timme. Puss
 
 
Juste, GRATTIS MARTINE PÅ 20-ÅRSDAGEN!!!  ♥


Postat av: Martine

TACK SÅ MYCKET FRIDA!! :D

Svar: :D
Au Pair in California

2013-04-25 @ 07:17:22 / http://mmartine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: