The Host


Fick jobba lite längre än tänkt idag. Men det blev en kanonbra kväll trots det! Jag och min värdmamma hade tjejkväll, så efter en varsin burgare på Mel's Diner tog vi oss plats i biosalongen och såg The Host. Måste säga att trots vissa lama delar gillar jag filmen. Den är verkligen speciell och inte alls vad jag trodde, den överaskade på helt annat sätt om jag får säga så. Ett tips! :) Haha och nu vet jag vad som står next in line på "måste läsa". Tror helt klart att boken kan imponera!
 
Kom hem för en halvtimme sedan och ska nu hoppa ner i sängen för lite sömn. Kan inte få ner det i ord hur glad jag är över att det är helg. Känns som det var år sedan jag vaknade upp och var utvilad. Imorgon blir helt klart en sådan dag! Puss godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: