Strålande sol och tjugo grader


Har haft en go dag ute i solen. Det varma vädret höll i sig även idag och jag klagar inte det minsta. Vi tog bussen till Dolores Park och spenderade förmiddagen där med lek och picknick. Under eftermiddagen var jag helt slut så vi stannade hemma och lekte med allt huset hade att erbjuda. Jobbade ju ett långt pass idag så jag stod även för kvällmat, badning och läggning. Måste verkligen säga att jag är så stolt över pojkarna som varken klagar eller gnäller över att mamma eller pappa inte är där och säger godnatt, de är så duktiga! Nu är det även dags för mig att krypa till kojs (ska försöka att inte gnälla över att mamma och pappa inte är här /: ...), puss godnatt


Postat av: Maria D

Men mamma läser allt du skriver :-) och jag är så stolt över dig Frida som har så god hand med pojkarna som uppenbarligen trivs och är trygga med dig. kramar till er!

Svar:
Au Pair in California

2013-04-12 @ 09:45:18
Postat av: moster

Vad duktig du är Frida! Vet du, på söndag kommer våren till Katrineholm. Vi ska få 16 grader och sol här! Äntligen Jiiipiie! Ha en bra fredag söta du! Kram från moster.

Svar: Åh gud vad skönt och kul för er! Det är ju trots allt dags för vår nu :) ♥
Au Pair in California

2013-04-12 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: