Snart fredag! phju


 
Förlåt, men idag har bloggen fått lida på grund av otroligt dåligt humör. Allt har bara varit helt fel. Försökte i alla fall imorse och tog med pojkarna till en av favoritlekparkerna, en i Golden Gate Park. Har ju lite egentid under deras naping time så idag jag tog på mig bikinin, la mig på ute på terassen med musik i öronen och blundade i någon timme. Solen bärnde på och nu börjar jag känna mig lite mänsklig igen ( dvs är  nu inte lika vit som mina kritvita lakan). Efter att dagens kvällsplaner blev inställda skippade jag även gymmet pga mitt humör och noll energi.. Istället stannade jag hemma och glodde film med mina värdföräldrar, och har nog aldrig känt att en thriller varit så avslappnande som den vi såg idag, haha. Nu tänker jag gräva ner mig under kudden och hålla tummarna för att morgondagen bjuder på något bättre. Och jag menar, det är ju trots allt fredag imorgon så det är nog inte omöjligt. Puss godnatt
 
 


Postat av: moster

Efter regn kommer solsken! Ha en fantastisk helg söta du!

2013-04-19 @ 19:31:05
Postat av: Anni

Tänk LÖRDAG :D Och precis, efter regn kommer solsken! PUSS

2013-04-19 @ 21:52:26 / http://usanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: