I could love you forever


Vet att jag varit lite frånvarande denna helg, men jag lever i vilket fall! Har haft en riktigt lyckat helg, minst sagt! Igår skypade jag med min familj och hela familjen Göteborg, vilket var riktigt kul. Sedan efter lunch tog jag bussen downtown och mötte upp Felicia för sshopping. Det slutade med att jag skulle med Felicia, Martine och Lise ut på kvällen. Så stressade som vi blev tog vi oss hem till mig, packade lite saker och tog sedan oss till Felicia (som bor på andra sidan Bay Bridge - alltså en jäkla bit iväg). Kvällen började hemma hos Lise och avslutades inne i SF med lite god dricka på ett svettigt dansgolv. En riktigt spontan kväll/natt blev det, och tror jag damp ner i min säng strax efter fyra. 
 
Denna otoligt sega dag, haha, har spenderats med min värdfamilj (då med min vm's föräldrar och hennes kusinbarn inräknade). Här i USA firar man påsk på påskdagen, dvs idag söndag och inte igår som man gör i Sverige. Så i stort sätt skulle man kunna sammanfatta denna dag som en ätardag, haha. Brunch, sötsaker, lite mer sötsaker, kinamat och ännu lite sötsaker. Tror ni mig när jag säger att jag är trött på allt som har med socker att göra efter idag? Jag skulle inte tro mig, men det är faktiskt sant. Nu får det räcka för ett tag. Okej, nu drar jag iväg med massa text här märker jag... Dags för mig att hoppa isäng och sooooova. Puss godnatt
 
Fann denna när jag tittade igenom studentbilderna.. Mösspåtagningen, haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: