Good night America


Så besvken över mig själv!! haha.. taggar hela dagen för ett träningspass, men när det väl är dags att traska ångrar jag mig och skyller på tröttheten. Måste sluta hitta dessa ursäkter :( haha
Idag har i alla fall värmen tagit kol på en. Har verkligen varit skitvarmt och tror det är anledningen till dagens otroligt jobbiga huvudvärk som fortfarande håller i sig. Och ja mamma, jag har hällt i mig vatten hela dagen! :) Imorgon ska det bli tydligen bli varmaste dagen av de dagar vi haft detta underbara vädret! Tror jag kommer ta med mig pojkarna ner till stranden (min favoritplats) så vi kan svalka fötterna i vattnet och bara njuta. Nu tänker jag hoppa i säng och kolla något serieavsnitt innan jag slumrar för denna dag. Puss natti


Postat av: Maria D

Nästan 100 dagar Frida! Well done!

2013-04-23 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: