Första april - yeeee utan att bli lurad hehe


Nu har jag sagt hejdå till Oma och Opa som åker tillbaka till Europa imorgon bitti (dvs innan jag vaknat). Känns faktiskt lite tråkigt att de ska åka hem, speciellt när jag vet att jag aldrig kommer träffa dem igen.. Haha, gud vad stela de första dagarna av deras besök var jämfört med nu när vi snackar om allt möjligt. Kommer bli tomt, helt klart! Men i alla fall, nu kommer allt gå tillbaka till vanligt, och då hoppas jag på att jag inte kommer känna mig så slö som jag gjort under de senaste dagarna. 
 
Nu är klockan är halv elva, jag sov till elva dag, jag börjar åtta imorgon. Känner att det kan bli rätt svårt att somna ikväll, men gör i alla fall ett relativt tidigt försök. Sov gott gullisar, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: