EN FJÄRDEDEL


Kan inte fatta att jag idag firar hela tre månader i USA. Helt sjukt vad tiden gått fort alltså! 
Gårkvällen bjöd på utgång med Felicia, Martine, Lise och en ny au pair vid namn Anna-Mi. Hur go tjej som helst! Det dracks lite gott, dansades en del och allt var bara så otroligt kul. Slank in genom dörren vid fyra imorse och slocknade inte långt efter det. Idag är en seg dag som till störst del spenderas framför film, men har i alla fall varit utanför huset några timmar när jag följde med min värdfamilj och handlade mat. Allt är ett äventy här i USA, till och med mathandlingen, haha. 
 
Något annat jag inte kan fatta är att min bästis flyttar till Cypern idag (söndag i Sverige)!! Vet att du kommer få det  jättebra för det är bara så himla coolt! Lycka till ♥
 
Puss
 
New York



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: