Tredje oktober


Då var det oktober då, ännu närmre 2012's slut. Hänger inte lika mycket hemma nu, har ju börjat en kurs inom service. Ännu inte så långa dagar, så känns ju sådär när jag vet att det kommer bli mer seriöst, men ändå kunde vart värre. Kursledaren är hur skän som helst, och sen har jag ju Linda vid min sida (++++)! Är dock inte mitt piggaste, förkylningen har satt sig på tungan, som den tenderar att göra någon gång varje år.. borde ha lärt mig under alla mina 19 år, men man blir fortfarande lika förvånad över hur jävla ont det gör, usäkta språket, men fyfan säger jag bara!
 
Oj nu kör jag på text här ser jag. Men tänkte bara fylla i lite om vad som händer just nu. Ha det gött så hörs vi, GODNATT!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: