These past few days


Varit lite tomt här de senaste dagarna, I know.. Har dock haft rätt fullt upp. Har hunnit med ett flertal timmar långt caféhäng med Linnéa, softat med Linda osv. OCH igår, då ni, igår vid lunch tog jag, Linda och Ellen tåget upp till Stockholm för shopping and dat dat daaa some pole dance. Haha vet att det förmodligen låter lite wierd, men det var faktiskt mycket jäkla kul! Fick det i present när jag fyllde 18 (haha, japp 1,5 år senare..), en timmes nybörjar/testa på-kurs. Vi fick lära oss en hel del "tricks"(eller vad man nu ska kalla det), vissa svårare än andra såklart! Men i vilket fall, det var värt den tid jag fick vänta, för det var verkligen sjukt kul! Så tveka inte, ni borde testa! Har för mig att stället vi var på hette "Vida Omkring", riktigt bra och välkomnande ledare. För att inte göra detta inlägg alllllldeles för långt så tänker jag runda av här, men måste bara säga: Räkna med träningsverk och en hel del blåmärken på alla möjliga ställen, haha! Har dessutom lyckas dra på mig något, så är inte direkt pigg idag. Hoppas på ett mirakel under natten. Godatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: