Proppmätt.


Som rubriken lyder. Haha, men det är så det ska vara efter tre fullspäckade juldagar. Supernöjd med allt årets jul haft att erbjuda. Kunde inte ha blivit ett bättre slut på detta år, inför det nya. Imorgon bär det dock av till gymet (efter två vckors uppehåll...) för att svettas bort lite av det man proppat i sig de senaste dagarna. Gött!
 
Juste, fick mina flygtider här om dagen. Insåg då att mina väl räknade dagar kvar i Sverige blev en mindre. Läste att det fanns en risk (?) att resedagen kunde bli redan på söndagen för vissa. Trodde ju dock självklart att detta inte kunde gälla mig eftersom jag klart och tydligt fått resedatumet den fjortonde. Men icke! Redan den trettonde kommer jag lyfta från Arlanda. Blaaaa! Menmen, inte mycket att göra åt. Får helt enkelt börja packa en dag tidigare, vilket är snart. Gosh, inte nu i helgen, eller helgen efter det, men helgen efter den helgen är det dags. Nervigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: