Forty days


Försöker verkligen hitta roliga saker att skriva om, men jag lyckas inte direkt. Känns som att jag bara spammar på om mina inte så intressanta dagar, eller ah känns och känns, det är ju det jag gör. Men som jag sagt förut, det händer inte så mycket speciellt just nu. Jag taggar till nu inför de två sista veckorna på lernia, umgås med familjen/vänner osv. Idag har jag även hunnit med att plugga med Mickis. Jag har bestämt mig för att jag inte tänker åka innan hon tagit ifatt sig i alla skolämnen. Måste hitta ett sätt att motivera henne på! 
 
Sen skulle jag ju kunna skriva massor om vad jag tycker och tänker om denna storm full med snö som hittat hit.. Tänker jag dock inte göra för ni ska ju orka läsa detta, hehe. Nu tänker jag sluta babbla, för jag märker att detta inlägg verkligen är rappakalja (mitt och Stigs nya favoritord!), det leder ingenstans. Haha sov gott mattnössor!
 
 
Jag och finfina Mickis på studentdagen! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: