känner att det här inte händer allt för ofta


kallar det själv en bloggpaus, men kanske slänger in nåt då och då.. har ingen aning, återstår o se :)
Hemma idag, men jag kämpar på. Trodde allt skulle kännas svårare, men det känns nästan som något tungt tagits från mitt hjärta, som en lättnad. Vet inte om det är varken bra eller dåligt. Det kanske kommer senare. Just nu är jag i alla fall glad och redo att börja leva livet till max nu igen efter nio. Nyfiken på att se vad som väntar mig, vet i alla fall att det här är bättre för mig. Nu kan jag vara glad på riktigt! :) puss


Postat av: Jessica

Det låter bra, you go girl!

2011-09-15 @ 13:42:37
Postat av: Anonym

håller med bruden över!

2011-10-04 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: