just tagit min "sagan om ringen"oskuld


bambarambaaa! hehe jag vet lite efter, men bättre det än aldrig :) Fast har faktist bara sett första och andra, tredje kanske körs imorgon, får se (: Jag och stina har i alla fall suttit spikade framför teven sen halv tre idag hemma hos moster, en massa snacks och mat har det också blivit, öööövergöd.... Har haft det skittrevligt :D dock ont i arslet, men sånt man får ta ;)
Nu är jag skittrött, men lär nog inte somna på några timmar, ska försöka ta tag i lite plugg - doo monday.. ni kan väl i alla fall försöka ha en bra söndagskväll, puss
moster och jag, midsommar 2010


Postat av: felicia

yäy, trodde jag var den enda som inte hade sett dem. nu är jag väl det :P

2011-09-18 @ 21:42:35 / http://tarvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: