det hållbara samhället


hahahah, gosh vad jag hatar spotify-reklamer!!! Intressant och väldigt uppmuntrande med ett avbrott i musiken, väääääldigt... ;o Sitter förövrigt och lyssnar när stinis sitter och pratar på skype, haha mycket underhållande. Hon låter som en, haha, jag vet inte. "Va, ser du inte mig?" "Hejhej" "Pratar jag för högt".. hahah, typ så x) kommer ihåg när jag också upptäckte skype, lär väl ha låtit i princip likadant, gosh (;
Nej men nu ska jag väl ta tag i mig själv och göra nåt lite mer underhållande. p e a c e
Snyggversar på gran canaria.
Intressant att det för det mesta är sådana här bilder jag finner i gran canaria-mappen... gosh tjejer


Postat av: Elin

tre gosh i samma inlägg, Frida det här håller inte ;)

2011-10-06 @ 19:34:03
Postat av: frida

Haha, jorå. För det var gosh x3 ! ;)

2011-10-06 @ 22:35:40
Postat av: Stajnish

Men Fridisen då! Det var faktiskt ett tekniskt problema..;)

2011-10-11 @ 19:47:24 / http://stinaadahlqvist.blogg.se/
Postat av: frida

tss, vi säger så va... ;)

2011-10-13 @ 23:48:40 / http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: