sunday


Ligger hemma hos min lille bäbis, han sover och jag borde väl göra detsamma. Men nu är det så att jag inte är ett dugg trött.. Jag har till och med försökt bli uttråkad av att diska. DISKA!! Ganska pigg man måste vara om man helt frivilligt går och diskar när det finns diskmaskin, klockan ett på natten!? gosh. Ja nåt fel måste det ju vara. Har väl annars iaf haft en mysig kväll med hemlagad mat och lite melodifestival på det. Trots att det helt fel låtar gick vidare.. Visst Sara Varga, skitfin klänning dör lite och skapligt okej låt, men gud vad lik hon är kissie! Bara jag som tycker det!? ush. Nej förlåt, men nej.. aja ska väl göra ännu ett försök med att sova nudå. Måste ju upp tidigt för vasaloppet klockan åtta, heja pappa! godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: