Allt en tjej vill ha


Jag försöker tänka tillbaka på den tiden jag inte kände dig. Det går inte. Vi har känta varandra hela livet, i alla fall sedan 15 år tillbaka. Vissa anser det som ganska lite och säger att jag har vänner jag känt ända sedan den dagen jag föddes. Men en sak är jag helt säker på, de är inte som den tjejen jag känt hela mitt liv. promise! Hon är min bästa vän, alltid varit och kommer alltid och vara. Det är så svårt att beskriva känslan, den känsla som får en att verkligen veta att man har nåt värt att leva för. Jag har en sådan vän. En bästa vän jag kan lita på och som jag älskar över allt annat i världen. Inget ska någonsin få skilja oss åt, inte nåt. Nya vänner, skolor, not even death!
Lindis, jag älskar dig vännen!♥



Postat av: hon den där linda

awh gulle, är för trött för att skriva något fint. men älskar dig med, och det vet du. over and out!

2011-03-10 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: