Negreeer och albiiinos


Neej nu ni! Nu skriver jag ett inlägg här på fridis blogg för hon sitter bara och gör massa negreeer och albiiinos på sims...
Så för er som inte vet vem det är, jag tänker inte säga det heller! (;
Frida lär ändå förstå och då blir hon glad! :D

Okej jag vet inte vad hon har berättat här på hennes blogg men det är iaf så att vi är på LAN !!! :D och det är faktiskt askul! Killarna i klassen har tjatat på oss i nästan två månader tror jag så för att få slut på deras tjat va vi ju tvungna och följa med! ^^
Vi har spelat halflife och jag äger faktiskt på det. Har dödat gustaf flera gånger och jag vann över alex på statsen hela tiden! De e grejer de!
Sen spela vi ugongo hela första natten när alla andra sov. jag gick och la mig vid halv sju och blev väckt halv tio... var skapligt trött på kvällen igår men tröttast va nog frida som inte sov ngnting.. förstår inte hur hon orka och sen va hon piggare än mig hela dagen igår :p
men sen sov vi och jag blev mosad och det fanns typ inge luft i madrassen så det va jävligt hårt!
Hmm.. sen ja vi har spelat mario, guitar hero och massa andra spel, hoN och ngt mer som jag inte kommer ihåg vad det hette..typ ngt x)
jaa ni sen har vi varit ute i skogen på natten och några utan namn..försökte skrämma oss men det va ju bara linnéa som blev rädd! (;
Idag kommer marcus och martin. Hampus åker hem.. Kim och Elin har åkt hem och vi åker hem imorn.
Hur som helst så har det varit väldigt roligt här och jag och frida min älskling har verkligen nördat sims som vi sa! (;

Tack för mig / b



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: