14okt 22.20


Kan ju inte påstå att det händer så värst mycket i mitt liv just nu. Varken innan jag var sjuk eller nu. Idag har jag ifa hunnit med att kolla på nga GA avsnitt och dricka varm choklad. juste, kollade även på charlie st cloud. Åh vad jag älskar nicolas sparks filmer. Liksom hur underbara är inte the notebook, the last song, remember me, a walk to remember? för bra! Får ju inte glömma dear john också. Tårarna rinner ju i princip konstant. Aja, ska avsluta detta, hm, känslosamma inlägg med att säga att jag inte alls är trött så jag kommer nog inte somna förrän, ja, ngn gång imorgon. Det lutar även åt att jag blir hemma även då.. menmen godnatt så länge då. Btw, datan cpar så har inte kunnat lägga upp läknarna än. Hoppas på att kunna göra det imorgon. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: