trevlig måndag trots allt


okej, hade sovmorgon till halv tio idag. kom lite försent men märkte att vi visst hade brandövning så ist fick man stå ute o frysa i 45 min extra.. sen fick man även veta att vi inte hade nån fysik såå tidig lunch ledde till att jag nea och beccis drog och spela brännboll med nga från klassen. enda lektionen idag vart idrott i 2,5 timme ;) haha, förutom vridet knä så va det rätt skoj. kommer ha en förjävlig träningsverk imorgon, jag känner redan nu hur den börjar göra sig tydlig -.- aja, ner till stadens centrum efter skolan med beccis, gröööönt nagellack! :D träffa på erika som jag sedan spenderade kvällen med ;) myys framför film , sherlock holmes. skapligt bra film, :D

okej, riktigt bra och detaljerad dag ;) haha.. nu ska jag ta o måla klart mina naglar, sen blire en skön dusch :) måste väl dra mig mot sängen snart, faaast jag är inte ett dugg trött.. mindre bra ;(
aja, natti allaesammans♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: