i could be chasing ,


tror ni att jag har gjort franska :D ?
nonononononoooo, för jag glömde stencilen i skolan, ofc! ;(
hum, har jag varit duktig och gjort lite på geografiuppsttsen som ska vara klar på fredan? :D
nooooo, eftersom facebook rånade mig på uppmärksamhet och intresse. hum, illa.
men nu sitter jag här och har precis uppdaterat min spotifylista en aning, mums! (:
dessutom har min snela lilla mor bestämt att hon ska köpa ett par underbara skor till moi :D wiii.
till sist kan jag berätta att mitt liv redan börjag kännas much better, musikal på onsdag, sen pppparty on saturday .. bara att längta massor helt enkelt! :D
nu ska jag gå ner och snacka med mamsen om my birthday whos coming up soon. sen lägga mig i sängen med en bra film(: gillas! natti gott folk♥

dagens drog: bob - nothin' on you



en muppbild, för en muppdag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: