welovefredagar


hungrig och frysande tjej hääär.
ush, finnas det nått värre? aja, musiken gör humöret lite bättre iaf :) (y) förutom att jag gått på varenda gata på norr idag utan vantar och med blöta skor har dan vart rätt great :) elin gör ju som sagt att dagen blir rolig trots omringningen av trista människor. förövrigt ritade jag ett portätt av oss idag, supernöjd till martin kom och rita han själv och jesper pån ;o nu är den är riktigt rutten bild . och jag är sur. haha, menmen life goes on (: jag längtar tills nästa lördag och jag vill färga hårat. nu tänker jag avsluta detta inlägg för det enda som okmmer ut ur min mun är babbelbabbel. hoppas alla får en trivsam helg, för det ska jag ha ! seyah babes♥


bjuder på en nyggisbild på mig und albert (; haha.. diggar dekorationerna alot :D


Postat av: abbe! :D

frida gillar långa promenader :D

HIHIHIH <3

2010-03-19 @ 21:26:32
Postat av: Anonym

hiih, om jag gör :D :D <33

2010-03-20 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: