regnig tisdag


jomen som man ser, det regnar ute.. ush för det men visst fördelen är väl att då kanske snön säger hejdå för denna säsong. förutom att man sitter här med blött hår så funkar det ganska bra. livet rullar på, fast det skulle klart vara såååå mycket bättre om elin kunde ta och bli frisk och joina mig i skolan.(L) kan väl passa på och säga att jag har haft franskaredovisning idag, ingen kommentar.... menmen, nu ska jag väl ta och skriva fysikrapporten så slipper jag tänka på den i framtiden. vi kanske ses senare, pusshej♥


tyckte förövrigt att jag kunde bjussa på några riktigt sköna bilder (;


Postat av: Erika

EEY! DE DÄR HAR JAG OCKSÅ KRAMAT! SÅ NU HAR NI MIG ÖVER HELA ER!! <33

2010-03-23 @ 17:39:50 / http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ! söta ävi :D

Eriiikaa ljug inte ;) du vill bara va som mig ;D <33

2010-03-23 @ 20:13:27
Postat av: Erika

tss! jag kramade dem först, så vem vill va som vem sa du? ;) <33

2010-03-24 @ 16:36:36
Postat av: frida

hahahah, sötnosar då ;) alla vet att det var jag som krama dem först ! :D dahh! <33

2010-03-24 @ 18:29:28 / http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: