MVG i franskaaa :D


checkcheckcheckcheck !!
grymt stolt att almost allt skolarbete är avklarat för denna vecka och nästa låånga vecka. :D
vecka 12 är nästa vecka och det gillar vi massa så ni vet ! (:
anyhow, skolstart 10.10 idag och avslut 13.30 med kemiprov. stan med vackra flickor , drog oss till norr och byggde på "brännan"(hum?) . när man va klar satt lilla erikis och väntade , snel flicka som hon är :*
fyra stod klockan på när vi klev in på heaven or hell för att erika skulle få sin makeover :) hih,, najs blev hon också vilket är en rätt bra fördel! nu den senaste timmen har jag hunnit käka och börjat och avslutat skriva franskatexten till redovisninge imorn. jag och sandra är grymma på att översätta svenska texter till franska så ni vet. på mindre än 5 minuter gjorde vi det också.och nej.det kallas inte googletranslate (:.

tänkte förövrigt ta en dusch alldeles nyss, men så sprang maja och snodde den mitt framför hakan mig :o sicken buse alltså ! ajaa, life goes on i belive. Nu ska jag nog jaga efter andra syster så vi kan kolla det nyaste avsnittet av gossipgirl. :D smell you another time bitches ! ♥


Je suis le meilleur et que vous pouvez obtenir!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: