grattis till papi


ush, länge man sovit i natt då, fast nej...
bör inte tala om när jag somna men kan säga att jag blev väckt tio i sju av att vi skulle in och sjunga för pappa som fyller gammal gubbe idag (:  så nu sitter man här och dunkar skön musik medan man väntar på att vi ska åka iväg till affären. ska göra ett tappert försök till att stärka slingorna som blev lite knasiga igår. annars vart det finfint, tack älskling(L) hoppas förövrigt att hon svarar på mess snart för jag vill seeea her :) hih. har ju liksom hennes armband som gisslan :D♥ neje, nu ska jag nog ta o gå ner och fråga mamma igen om vi ska åka snart, har bestämt mig för att tjata var 3 minut för jag inte har nått liv och för att snabba på dethela, pussallaehopa! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: