10 mars, det är blött ute....


haha, hittade inte filmen igår :s men vill se den nu ! :o
ska nog ta o leta lite mer nu, va ganska off igårkväll efter en lång dag liksom (:
säger som igår, min recension kommer om jag hhittar den ;D
annars är läget rätt lugnt antar jag, vanlig dag med tråkiga lektioner, men
vi är rätt duktiga på o göra dem roliga right babes ? :) aja, ska nog gå o hämta
ett glas vatten, skapligt tröstig tjej här.


jag älskar dej , du gör världen till ett roligare ställe!

kan väl också ta o säga grattis till lina som fyller större flicka idag, trotas att jag inte
känner henne såbra längre . (: happy birthday anyway!



Postat av: elin frykman

ååh, jag älskar dig med snyggfridis !

2010-03-11 @ 21:53:11
Postat av: frida

älskar dej elin!! <3

2010-03-12 @ 21:02:10 / http://brunettdavah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: