tjabbatjena hallå :)


...vi säger så!   -- amen jag kanske var ett stort fan av nicke&nilla när jag var liten, SÅ GRYMT COOLA ALLTSÅ! :'D haha.
back to reality
dagens spenderades med en riktigt söt knep korv vid namn rebecca pehrson :D tog en sväng nere på stan och mötte upp henne . vi gick till banken och hämtade ut min lön, wiii 200kr rikare :D !! sen promenix hemåt. haha, tog ett par timmar innan vi kom på någe att göra. eller okej det vi kom på att göra var "frida vid datan och becca nedgrävd bland tidningar". inte alls så mycket till att göra och heller inte den mest sociala stunden i mitt liv menmen kan väl inte påstå att det var så trist det heller (: nu ska jag nog gräva ner mig i min obäddade säng och sätta igång nån mysig film. måste hålla tummarna för att min mobil börjar funka igen efter tolvslaget. dååå skulle jag förbli överlycklig för resten av veckan :D . men ska väl inte hoppas på nåt, då blir jag bara så besviken sen när den inte funkar ändå... okej? ska väl ta o dra mig härifrån nu innan jag babblar sönder texten totalt ;o pussnatti♥

btw, imorgon blir det shoppiiiiing i huvudstaden :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: