tänker tillbaka och raderar allt


jag har bestämt mig för att skita i allt som hänt, ha det grymt med dem jag älskar ! inget ska fan få förstöra allt, och verkligen inte den här veckan! så jag säger nu hejdå to saylifegirl and tjaaa till mitt glada vanliga jag. härligt känns det när man inser att man ska inleda det nya med att skriva den där jäkla laborationsrapporten. menmen, ska börja nu så jag har den klar och kan börja tagga riktigt ordentligt till valborg i övermorgon. FIFAN VA JAG SKA ÖSA, OCH INTE BRY MIG ETT DUGG OM OMVÄRLDEN. BARA HA DET GRYMT KUL MED MINA BÄSTA !
aja, rapporten var det jah. får väl se hur länge den tar o göra, ni lär märka när jag skiver nästa gång. heidå♥


Postat av: Albeert

Låter bra, bara o ösa o skit i allt annat ;D <3

2010-04-28 @ 23:20:54 / http://saywtf.blogg.se/
Postat av: frida

vetja om det funkar albert.. men du kommer iaf att ösa ! i know soooo <3

2010-04-29 @ 00:06:55 / http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: