Branäs 2014


 
Torsdag - söndag förra veckan spenderade min familj (minus mamma), min farbror och ett par kusiner i Branäs skidby. Bortsett från att mina pjäxor gav mig blåmärken som gjorde åkningen bra smärtsam så hade vi det riktigt kul. Blev skidåkning både utför och i spåret, god mat och mys framför brasa och OS. Har min braiga familj/släkt att tacka! 
 
Dagarna här hemma rullar annars på. Börjar komma igång med livet igen känner jag, även om jag verkligen inte känner för att börja jobba och ta ansvar... Önskar jag kunde vara liten igen och inte behöva tänka överdrivet mycket på framtiden. Men men, what to do. Kommer förhoppningsvis få börja jobba inom en snar framtid. Keeping my fingers crossed. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: