Nailed it!


 
Hejsan, det var inte igår det.
Har några kompisar som verkar tycka att det är dags för mig att skriva lite, så får väl ta och göra det. Haha. Sååå, jag har gått och blivit med jobb. Det ni! I slutet av maj kommer jag flytta till grannlandet och börja jobba somkaffekokerska - aka barista. Riktigt spännande faktsikt! 
 
Så under de senaste veckorna har jag jobbat en del och bara umgåtts med vänner/familj, plus hängt en del i Oslo då. Linda flyttade dit för cirkus två veckor sedan och jag följde med dit redan första dagen. Rätt gött att jag lyckades fixa en intervju till just den dagen faktiskt. I alla fall, även fast magkänslan sa att jag inte skulle få jobbet så gick det vägen. Åkte dit igen i tisdags för att skriva på kontrakt och snacka lite mer om själva jobbet. Passade då även på att träffa Fellan som också bor där. Riktigt kul att se henne igen (:
 
Anywho, Oslo är en underbar stad så tror att det kommer vara riktigt gött att bo där. Blir nog lite tufft med språket i början (förstår inte varför jag har så svårt att förstå norskan alltså, skämmigt nästan..) och med de höga kostnaderna, men sånt man vänjer sig vid. Hoppas allt är fint med er! Lovar att försöka kika in lite oftare, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: