Two more days to go


Snaaaaart ses vi babe!!!
 
Vaknade upp tidigt imorse för det var min tur att lämna pojkarna på preschool. Trodde att jag skulle vara någorlunda utvilad efter en tidig kväll, men icke. Så såfort jag kommit hem igen hoppade jag tillbaka ner i sängen och sov ända tills det var dags att plocka upp dem igen.. Haha tired much? Det blev i alla fall en lugn dag med lite lekparksskoj och ett besök på bibliteket. Nu ligger jag i min säng, helt död i benen efter ett slititgt benpass på gymmet. Det kommer kännas gött imorgon!... haha. Imorgon gäller samma sak, pojkarna ska till skolan och jag har sovmorgon. Ska dock försöka utnyttja min lediga tid till lite vettigare saker. Försöka.
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: