Go Giants


 
Strax efter klockan sju igår kväll ringer Anni och säger att hon och Issen kör en spontanare. De är påväg in till SF och ska se ett Giants game (baseball för er som inte vet (; ) och frågar om jag vill hänga på. Klart jag vill! Så snabbt som jag vet inte vad hoppade jag ur pyjamasen och i lite kläder, drog på min kepsen och på något sätt lyckade jag vara på bussen en kvart senare (rekordtid? haha). Mötte upp dem downtown, fixade biljetter och fick sjukaste platserna. Front row seats för $25, gött! Och inte nog med det, efter matchen (som Giants förövrigt vann) fick vi tre en varsin baseball från en spelare. KUNDE INTE BLIVIT BÄTTRE!! haha


Postat av: Stig

Oh my Dolfen!! feet coolt jue!!

2013-09-11 @ 12:08:27 / http://stinaadahlqvist.blogg.se
Postat av: Maria D

Härligt med spontanitet, mer sånt!!!

2013-09-13 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: