Written in these walls


Nu har jag passerat det andra hundradagarsstrecket. Nu är det mindre än hundra dagar tills jag är hemma på svensk mark. 75 dagar kvar som au pair, 76 dagar kvar till Linda joinar mig här borta och 78 dagar kvar till vi drar till Hawaii. GALET
 
Förövrigt är jag sjuk. Japp. Mår väl rätt okej i övrig, men halsen gör svinont. Hostar massor och kan knappt prata.. Plus att det känns som jag inte sovit någe på två nätter på grund av det. Wohoooo! Även idag, under förmiddagen, hängde deras gamla au pair med oss. Riktigt skönt då jag som sagt inte är mitt piggaste. Imorgon är det Halloween och då är det trick or treet som gäller. Därför ska jag nu ta och försöka komma på något att klä ut mig till.. Wish med good luck, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: