Godnatt/godmorgon


Haha har alltid en tvist om vilket jag ska skriva. Säger ju liksom godnatt till mig själv, men till er (de flesta i alla fall) som läser är det mer godmorgon. Svår grej det där, haha.. Vilket fall, det är kväll här. Jag ligger utmattad i sängen och har lite ångest för att jag börjar halv åtta imorgon (!!!).. Har ju varit lite bortskämd den senaste veckan med besök av min värdmammas morgonpigga föräldrar. Men idag tog de planet till OC för att besöka morfars syster.. Sååååå ingen sovmorgon för mig på några dagar. 
 
Tog mig i alla fall iväg till gymmet idag för en timmes pilates. Och när jag kom hem hittade jag ett paket liggande i väntan på mig. Hihi, en hel del godis, TACOKRYDDA (ihhhhh!!!! hehe) och ännu mer godis. Hade det inte varit för att jag precis ätit hade det förmodligen blivit mig kvällsmat.. Men duktig som jag är packade jag tillbaka allt i paketet, la det på högsta hyllan i garderoben och slängde igen dörren.. Påsk är inte förrän på lördag, och därmed får påskgodiset vänta tills dess. Wish me good luck guys!
 
Puss


Postat av: Maria D

Good luck Friday! And Happy Easter. Kisses and hugs.

Svar: Puss mami! <3
Au Pair in California

2013-03-26 @ 06:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: