Skulle mer än gärna ha tillbaka vädret


Och familjen såklart!
 
 


Postat av: Johanna

Hej! Jätte intressant blogg! När jag gått ut gymnasiet ska även jag försöka åka över till usa och bli au pair i ett år. Men för att åka måste man ha 200 "barntimmar" vad gjorde du för att få dom timmarna? Och vilken linje gick du på? Tacksam för svar! Hoppas du har det bra! Kram :)

2013-07-20 @ 00:02:21
Postat av: Josefin

Är det där Dolores Park? Ser så ut, men känner inte alls igen parken där i mitten. Sjukt, haha. Jag var Au Pair i utanför SF för 2 år sedan och vi hängde ofta i den parken :)
Ha världens bästa tid i världens bästa stad. Jag är inte alls avundsjuk, haha.
/Josefin

Svar: Haha ja det är Dolores (; Nej jag tror lekparken är rätt nybyggd, så nog inte så konstigt. Älskar parken, alltid fint väder och en massa människor där. Eller ja, jag älskar allt här. Som du skriver - världens bästa stad! Dock suger vädret, så allt för avundsjuk behöver du inte vara, haha. Hoppas allt är bra!
Au Pair in California

2013-07-29 @ 15:13:59 / http://nannydiaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: