Fyra dude


Hade en riktigt bra kväll igår, minst sagt! Smörgåstårtorna gick åt, och trots fulla magar gick fick i princip alla i sig en varsin cupcake på det. Helt klart värt mödan! :) Känns bra att veta att man lämnar Sverige med ett så otroligt stöd från alla, trots att jag kommer sakna dem så mycket. Nu återstår det bara fyra dagar kvar till avresedag, och med tanke på att typ fredagen går bort har jag bara två dagar att packa på... Det var ju menigen att jag skulle börja idag, men nja tiden har bara runnit iväg. Har i alla fall hunnit tvätta en maskin, hehe. Har dessutom snackat med Beccis i telefon, tränat och köpt de sista välbehöviga sakerna inför söndag. Nu sitter jag och gör något konstigt med mitt hår (skulle bli lockar, men jag vettefan va detta är... haha), ikväll öser jag, Linda, Fia och Josefine i Norrköping. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: