Kort blev långt


Go' dag började med sovmorgon, you gotta love weekends! Strax innan lunch tog jag och min vm bilen till Sports Basement, en butik lik Factory Outlet med allt (i alla fall mycket) inom sport. Behöver nämligen några skor att ha till torsdag då vi åker iväg några dagar för skidor. Tror inte jag kommer åka något då det en resort mer anpassat för "nybörjare", men får väl se. I vilket fall, skor. Kändes väldigt onödigt att jag skulle köpa ett par tjockare kängor för flera hundra när jag förmoligen bara kommer använda dem nu när vi åker iväg, så det fick bli ett par stövlar. Med varma sockar i så blir det nog susen! 
 
När jag packade hemma i Sverige tänkte jag smart och packade ner min simbaddräkt eftersom jag visste att mitt gym hade pool. But it turnes out I wasn't as smart as I thought. Simma utan badmössa och simbrillor är inte det roligaste kan jag säga, och självklart packade jag inte ner det.... haha. Till det jag skulle komma till då: Jag fick med mig ett par glasögon och en mössa från Sports Basement också. OCH nu är jag nyligen hemkommen från ett mycket skönt simpass, gosh vad jag saknat det! Fick till och med beröm av en främling. "Du har väldigt fin teknik. Det ser så bra och avslappnat ut!" Weeeeell thaaaanks! heh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: