Friday


Hejsan!
Idag har vi startat dagen på Children's Creativity Museum Downtown. Det är ett museum för barn med en hel del att göra inom teknik. Mycket mer än så har inte hänt än så länge. Jag har sett fram emot helgen hela veckan, känns inte som jag haft "egentid" på jättelänge eftersom vi förra helgen var iväg till Soda Springs. Och nu visar det sig att vi ska iväg till familjens sommarställe över helgen.. Visst jag kunde valt att inte hänga med, men jag hade inga direkta planer och när de frågade om jag hade det så blev mitt svar ju ett nej. Gillar dem jättemycket och så, inte det, men känner att jag skulle behöva en dag utan skrik och gap som pojkarna bidrar med. Speciellt med tanke på hur jag mått i veckan. Men ah, bara att bita ihop (: Finns tydligen inget internet där.... Så denna helg lär bli rätt tom. Vet inte när vi kommer tillbaka, men ni lär märka. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: