Two months left in the States


Vet inte vad som försiggått de senaste dagarna, men jag har inte kunna logga in här alls.... Men nu verkar det fungera igen. Still, sorry about that! Anywho, dagarna rullar på. Blir mycket jobb denna vecka, men det är pengar så klagar egentligen inte. Behöver allt jag kan få nu! Shit alltså, om exakt två månader vid denna tidpunkt är jag påväg hem till Sverige igen. SJUKT. Tiden har verkligen gått så otroligt fort, och min sista månad nu lär ju bara försvinna när det är jul och nyår som väntar. Något annat som känns sjukt är att jag om bara 42 dagar får krama om min bästis igen. Hahah alltså jag klarar inte detta!
 
Nu tänker jag måla naglarna och sedan hopppa i säng. PUSS natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: