Njuter av vädret


I lekparken idag - de tvingade upp mig i nätet... haha
 
Idag saknar jag inte snön ett dugg. Kom på att det är december, jag menar det är fem dagar kvar till jul, och vi har arton grader. Känns inte som vinter precis. Felicia verkar ha landat säkert där hemma i alla fall. Hoppas du har det bra och att det inte känns allt för jobbigt att vara tillbaka (fb fungerar fortfarande inte så önskar dig lycka till här istället).
 
Nu under lunchen (pojkarnas nap time) har jag förberett en lussebullsdeg. De vi gjorde för några veckor sedan tog slut direkt så tänkte göra lite fler. Kul att det vart en hit liksom :) Är också lite nervös då min vpappas familj kommer plinga på dörre vilken minut som helst. Det var meningen att han skulle plocka upp dem på flygplatsen men han fick reda på ett möte i sista sekund så nu är det jag som sak välkomna dem.. Haha jag vet inte ens om de pratar engelska (de kommer ända från Nederländerna)..??. Ordnar sig säkert, but still (;

Nu ska jag göra i ordning lite kaffe och kolla julkalendern. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: