Glad Lucia


 
Hej! Hur är det med er? Jag är glad, jag menar det är ju fredag och helg! Lucia är det ju också (eller rättare sagt, det var Lucia, det är ju lördag i Sverige nu) och eftersom det konstigt nog inte är något man firar här (jag menar, de firar ju allt här??) så fick jag lösa det själv... genom glitter i håret med hjälp av photoshop och en lussebulle i handen. Fick lite svensk känsla i alla fall, plus att jag lyckades få till en skype med Becca mitt på dagen. Dagen har varit bra helt enkelt! Imorgon är det lördag och den ska jag spendera med Anni. Vet inte riktigt vad vi kommer hitta på men håller tummarna för en starbucks i alla fall (cravings...) haha. Nu tänker jag hoppa i säng och glo någon film innan jag släcker ner för denna dag. 
 
BTW, 13e idag (wow insåg precis att det är fredagen den 13e...), det innebär att jag enligt papper bara har en månad kvar som au pair. SJUKT att jag för exakt 11 månader sedan lämnade Sverige. Tiden flyger.
 
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: