Dan före Dopparedan


En dag (eller ja, några timmar) kvar till jul. Herregud. Idag har jag fixat absolut sista julklappen, jobbat några timmar, kört ett träningspass, hjälpt till med matförberedelser, städat rummet [läs; plockat upp alla kläder från golvet] och lite sånt. Kan säga att mer än hälften av de sakerna har gjorts under de tre senaste timmarna.... Lite stressad tjej haha. Nu är det bara kläder och naglar kvar som ska fixas, hjälp?? Har ingen aning om vad jag sk ha på mig, och det värsta är att jag bara har min garderob att gå efter i år... Är man hemma så har man ju liksom både sin, syrrans och mammas. Vet inte hur detta ska gå. BLAAA
 
Aja, i Sverige har det varit jul i cirkus sex timmar nu, så antar att ett god jul hör till. GOD JUL PÅ ER :D

PS. Ja vi firar den 24e. Min vfamilj är europer och därför firar vi som alla er andra där hemma. Övriga USA kör på den 25e. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: