halvt år sedan först


Nåt som slog mig alldeles nyss.. Ibland skrämmer det mig hur fort tiden verkligen går! Syftar på mycket, inte bara skolan och så. Läskigt att allt som hände för just ett år sedan känns som igår. Jag har ett bra liv, jag har det bra nu, skulle inte byta det mot någonting! :) Dessutom, inte illa, 18 om mindre än en vecka :D har just nu lillkusin och farbror på besök från götet eftersom jag ska storfiras imorgon! :D likelikelike!

De två senaste dagarna har i alla fall bestått av jobbjobb och jobb. Värme, ryggont och lite pengar på det, sånt man får stå ut med. Fattar dock inte hur jag lyckats bränna mig, jag bränner mig aldrig!? x) any who, ha det gött!



haha, hardworking girls, taking a break



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: