wednesdaaaay


onsdag 16/17 juni, det innebär att jag just nu om exakt två veckor befinner mig i spanien :D

dagen startade lam som vanligt. fattar fortfarande inte hur det kom sig att jag ställde mig och laga pannkakor till lunch när jag inte ens tycker om pannkakor.. hmm, lite problem här? ;o drog ner på stan med albert och mötte upp linda. vi bestämde oss för att gå på bio, men jävla bion tar inte våra kort så det blev inte av.. fuck them'! efter att typ slöat i flera försök med att komma på nåt att göra tog vi kontakt med tim och drog iväg på moppepicknick. chips, cola och vattenpipa (y) . har förövrigt lärt mig att jag nog bör skriva en komihåg lista till linda när det gäller vattenpipan, hur lyckas det alltid bli nåt kvar hemma? i don't understand ;s okkkeej, det här långa inlägget förklara min dag i detalj, sorry :p menmen, nu ska jag som vanligt ta och sätta igång nån film. sov gott allesammans♥

juste, bajs på albert som om fyra timmar drar iväg till kosovo(stavning?) :'( nu lär det bli ännu tommare..,
menmen, ha det bra baby♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: