förälskad i vädret


haha, bara för jag hade otroligt svårt o somna igår blev det lite längre sovmorgon idag :P aja, när jag äntligen vaknat straxt innan ett så tog det inte lång tid till jag var påväg mot stan med eica och elin :D i stadsparken blev det lite finfin musik. efter ett tag nere på stan tog vi cyklarna och drog oss hem till moi, mycket snack och lite titt på film va vad vi hann med (: underbart att få träffa dem igen, dagen var efterlängtad!
under kvällen har jag varit duktig och plockat undan lite på mitt rum, tagit en välbehövlig dusch och rakat benen, för att sedan hamna framför datan och muppa mig med linda och martin ;) haha, riktigt tokigt fol är dom :D
imorgon blir det efterskolan att leka med lindis för att sedan dra en filmkväll med alber och petterus, efterlängtat det med!  okej, känner att detta inlägg blivit vääääldigt långt ;o , tar därför och säger godnatt nu. nighty♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: