långlista


min dag:
sovit
försovit mig en aning
hunnit i tid till första lektionen
lidit igenom ännu en skoldag
haft en ändå rättså bra dag pga allt härligt folk :D
åkt hem
moffat mat
gjort en berättelse av stinas engelskaglosor, grym vart den :D
kollat gossipgirl
dragit tillbaka till skolan för utvecklingssamtal
åkte hem,, igen
insett att jag inte var hungrig inför kvällsmaten
slängt all mat som pappa gjort i ordning till mig
rymt upp till rummet när mammas vänninor invarderat huset

det enda jag ber er om just nu är att nån vill göra mig sällskap, face to face, sms eller vad fan som helst!
i'm waiting


Postat av: Erika

sv: Du är vackrare i allt! Du skulle se snygg ut även om du hade en Borat baddräkt vackra unge!! <33

2010-04-13 @ 19:25:33 / http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: